יום חמישי, 29 במרץ 2012

חדשות מאגודת הסטודנטיות

מאת ענת עגם,
אגודת הסטודנטיות, קמפוס אלקנה
בחודש האחרון אנו חשים היטב את גשמי הברכה שהקב"ה מרעיף עלינו. חובתנו להודות ולהלל לה' על כל השפע היורד מהשמים. נודה ונתפלל לקב"ה על כל חסדיו ושנתברך בגשמי ברכה.
בחודש החולף התחלנו בשעה טובה את סמסטר ב' לשנה"ל תשע"ב. את פתיחת הסמסטר, שחל בראשית חודש אדר, חגגנו בקמפוס אלקנה עם בנות המעונות, הרווקות והנשואות גם יחד, בערב קריוקי באודיטוריום המכללה. היה מגבש, שמח וטעים לכולנו.

חוג זומבה שמפעילה האגודה מדי יום א' בערב, חזר לשגרה לאחר חופשת הסמסטר. כולן מוזמנות!
כמו כן התחלנו להפעיל את פרויקט "אורות ירוקים". פרויקט זה שם לו למטרה להעלות את המודעות בנושאי איכות הסביבה, שמירה על הטבע, מחזוּר, חינוך לקיימות ועוד. צוות "אורות ירוקים", הכולל סטודנטיות ממחלקות שונות בקמפוס, הקים בשיתוף פעולה עם צוות המרפ"ד פינה מיוחדת הכוללת מערכי שיעור רלוונטיים ועוד. בואו להתרשם!
בוודאי שמתן לב למודעות הקטנות במקומות אסטרטגיים הקוראות לחסוך במים, בחשמל ובנייר. נמשיך לשמור על עולמנו, כאות תודה לקב"ה על כל הטובות שמוריד אלינו מהשמים.

בחודש האחרון חגגנו במכללה את יום הסטודנט השנתי. השנה נכללה בו הופעה מרשימה מאוד, "מהודו לה' ", הכוללת סיפור אישי שריגש את כולנו ופתח לנו צוהר לעולמות אחרים. במעבר חד, המשכנו להפנינג ענק שכלל דוכני אוכל: פיצות, פוקאצ'ות, ברד, פופקורן, פנקייקס, ודוכני מכירות: דיסקים וספרים, בגדים ותכשיטים, וגם כיפות. התקיימה גם תחרות תחפושות נושאת פרסים יוקרתיים. סיימנו את היום בסדנאות מקצועיות ומיוחדות: סדנת איפור וסדנת העצמה אישית בתנועה.

אין ספק שביום הסטודנט החכמנו, נהנינו והשתעשענו.
גם פרויקט שכינה ביניהם לא שוקט על שמריו. לקראת סוף חודש אדר התקיימה הרצאה מפי מדריכת הכלות הבכירה אילנה רדעי, בנושא "תכונות הגבר ותכונות האישה". נגלה רק בסוד שמתוכננים ימי שיא מיד לאחר הפסח. עדכונים בהמשך אי"ה.

בחודש האחרון גם פייסבוק האגודה צבר תאוצה והתחדש. כל העדכונים, ההטבות, השאלות והתשובות – בפייסבוק. חפשו אותנו, ותתעדכנו בכל החשוב לכן.

אנו מאחלות לכל הסטודנטיות בקמפוס אלקנה המשך סמסטר מוצלח, וחג פסח כשר ושמח.
אגודת הסטודנטיות תשע"ב.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה