יום שני, 7 בינואר 2013

כנס מגמות המחול הארצי הראשון

ביום שני, י"ב בכסלו (26.11) התקיים במכללת אורות ישראל כנס מגמות המחול הארצי הראשון.
בכנס זה השתתפו כ-180 תלמידות משבע מגמות מחול ברחבי הארץ, אשר בהן מרכזות או מלמדות בוגרות המסלול למחול במכללת אורות ישראל.
תלמידות מגמות המחול השתתפו בשיעורים מעשיים שהעבירו מרצות המסלול, הגב' איילת הבר, הגב' אמירה קדם והגב' אירנה מראקיש, צפו במופע של סטודנטיות שנה ג' בהנחייתה של הגב' מיכל זרקא ושל להקת נגה, שמעו הרצאה עיונית בנושא המחול בישראל מפי ד"ר שרי אלרון, ובסיומו של היום הציגו אחת בפני השנייה את יצירותיהן.
הגב' מיכל רלוי, מדריכה ארצית בפיקוח על המחול, אשר הייתה נוכחת בכנס, ציינה בפנינו כי היא התרשמה עמוקות מצוות ההוראה של מגמות המחול המורכב ברובו מבוגרות המסלול למחול במכללת אורות ישראל. היא ציינה בין היתר כי "הייתה אנרגיה מצוינת ושיתוף פעולה מקסים בין אוסף נשים כריזמטיות שמדברות בשפת החינוך למחול ומעודדות את קהילת החמ"ד לחולל שינוי בקרבן באמצעות המחול".
הגב' רלוי התפעלה במיוחד מהמעורבות הרבה של מכללת אורות ישראל, מהעובדה שנשיא המכללה פינה זמן מיוחד לשאת דברים בפני התלמידות, מסגל המרצות במסלול למחול שהעניק התנסות אמנותית רבת משמעות לתלמידות, וממעורבות עובדי המשק והתחזוקה שדאגו לאירוח מכובד בתנאים ובסטנדרטים מקצועיים.


אנחנו תקווה כי הכנס הראשון יהווה תחילת מסורת של מפגש תלמידות ועמיתות השותפות לצמיחת תחום המחול במגזר הדתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה