יום ראשון, 17 בפברואר 2013

סטודנטית במכללת אורות ישראל זכתה בפרס הצטיינות בהוראה


בטקס רב רושם שהתקיים  במרכז למורשת בגין, זכתה יפעת חג'בי, סטודנטית במכללv ומורה לקולנוע באולפנת זבולון ,בפרס מורי המאה על הקמת גוף שתפקידו ללוות, לקדם ולגבש את בוגרות האולפנה. יפעת מובילה מיזם חלוצי האומר: גם כשהתלמידות שלנו עוזבות את הקן אנחנו עדיין אחראים להן ולרווחתן. עמה זכו עוד 99 מורים של החמ"ד במסגרת פרויקט "מורי המאה", על חינוך – למופת.

מסתבר שאפשר להיות סטודנטית ולזכות בפרס להוראה. יפעת חג'בי, סטודנטית במכללת אורות ישראל, שנה ג', בהתמחויות לתקשורת ולתושב"ע ומורה לקולנוע כשבע שנים באולפנת זבולון, זכתה בפרס מורי המאה בקטגוריית "חמ"ד וקהילה". המיזם שהקימה יפעת מגדיר מחדש את תחומי האחריות של בית הספר ומגדיל אותם הרבה מעבר למצופה. יפעת יזמה ומרכזת את מדרשת "מקימי", מדרשה של בית הספר, המטפחת את בוגרותיה. במסגרת המדרשה היא נפגשת בכל שבוע עם הבוגרות, מייעצת להן בנושאים שונים, ואחראית על הזמנת מרצים מגוונים כדי להכשיר את עולמן הפנימי של הבוגרות. זוהי תכנית ייחודית שאין שנייה לה.
חבר השופטים ציין בהודעת הזכייה כי "חג'בי היא מורה אהובה היוצרת קשר אישי עם מרבית הבוגרות הרואות בה מורה שניתן להתייעץ אתה בכל עניין ועניין".

הרב פרופ' נריה גוטל, נשיא מכללת אורות ישראל, ציין: "חז"ל דימו את המלמדים לכוכבי השמים. מכללת אורות ישראל גאה לטפח כוכבים. יפעת חג'בי היא כוכב קטן שעתיד להיות כוכב גדול. זהו כבוד גדול עבורנו שסטודנטית שלנו זוכה בפרס הצטיינות בחמ"ד".

יפעת הוסיפה ואמרה: "שמחתי מאוד לשמוע על הזכייה. זו הרגשה טובה שמעריכים מורה על ההשקעה שלה ומעצימים אותה. הכרת הטוב מסוג זה נותנת לי ולמורים נוספים את הכוח להמשיך ולתת מעצמנו לטובת התלמידות והתלמידים שהם דור העתיד של עם ישראל. דווקא היום, כשיש כרסום במעמדו של המורה, מיזמים מסוג זה הם התשובה ההולמת להמשיך ביתר שאת בעשייה ברוכה וחשובה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה