יום ראשון, 31 בינואר 2016

סדנאות ערב בנושאי זוגיות, בקמפוס אלקנה

בשעות הערב, כשמסתיימים הלימודים הרשמיים במכללה, מתחילים "חיי הלילה" של המכללה. בימי א' מתקיימת סדנת זוגיות המועברת על ידי ד"ר ציפי ריין (פסיכולוגית ויועצת במכללה) ועל ידי הרבנית ד"ר לאה ויזל (דיקנית הסטודנטיות). הסדנאות מתקיימות בשתי קבוצות, אחת לסטודנטיות נשואות ואחת לסטודנטיות רווקות. בסדנה לסטודנטיות הרווקות ניתנים כלים לבחירת בן זוג, לבניית זוגיות טובה, לניהול קונפליקטים ועוד; הסטודנטיות הנשואות פוגשות בסדנה תכנים של ניהול קונפליקטים, חיי אישות בריאים, ניהול כלכלי  ועוד. בסדנאות משתתפות למעלה מחמישים סטודנטיות מדי שבוע.
במפגש שיא של הסדנאות הגיעו למכללה שתי מרצות אורחות: אפרת קלפר, אשתו של מח"ט שומרון, עובדת סוציאלית ואם לארבעה ילדים, שניהלה שיח עם הסטודנטיות בשאלה "מה זו אישה חזקה". אפרת סיפרה על רגעי חוזק וגם על משברים וקשיים בחייה כאישה הנשואה לאיש צבא קבע. השיח הפתוח נגע בהגדרה של כל אחת על עוצמה נשית וכן ביכולת להיעזר בשעות הצורך בעזרה מקצועית.
במקביל, המרצה השנייה, שמרית יפת, שאף היא נשואה לאיש קבע, העבירה סדנה באמצעות קלפים טיפוליים ובעזרתם שיתפה כל סטודנטית את הנוכחות בקשיים בחייה בהקשר הזוגי (הן כרווקה הן כנשואה). שמרית אף תרמה מעולמה העשיר כמדריכת כלות.
הסדנאות העוצמתיות הללו נוגעות בצורך עמוק לשיח כן ופתוח של הדרכה והכוונה בנושאי זוגיות והעצמה נשית, והביקוש לסדנאות-המשך מלמד על כך.

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אלאבה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלאבה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. האימייל שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק