יום חמישי, 10 ביוני 2010

בין חֵרות לחָרות

מאת אשר פרשני
משנה מינהלי
כמדי שנה חגגנו גם השנה על מדשאות המכללה את הסעודה השנתית "בין חֵרות לחָרות", אירוע המשלב ומציין את הקשר בין יום ירושלים לחג השבועות.


מאות סטודנטיות, מרצים ועובדים מקמפוס אלקנה ומקמפוס רחובות ישבו בצוותא סביב שולחנות עגולים ותחת שמשיות לבנות לסעודה חגיגית, במזג אוויר נפלא ובמראה נהדר של הפנינג.
לאחר הסעודה כונס הציבור באודיטוריום שהיה מלא מפה לפה.


פתח את הטקס מר ציון ששון, המנחה המיתולוגי של המכללה, בקריאת פרק תהלים ובדברי שבח ליום ולמכללה.
הרב פרופ' נריה גוטל, נשיא המכללה, נשא דבר תורה ושילב בו דברים על חשיבות היום. הוא איחל רפואה שלמה והחלמה מהירה לפרופ' אלעזר טויטו, שנהג להשתתף בטקס זה מדי שנה בשנה.
הגב' אסתי רון, חברת הוועד המנהל של המכללה, דיברה על הקשר ועל הזיכרון לבתה ציפי ז"ל שעל שמה הוקמה קרן מלגות לטובת סטודנטיות נזקקות במכללה.
לקראת תום החלק הראשון צוינו לשבח עבודות סמינריון מצטיינות. במקום השלישי זכתה טלי-הודיה ריכטר שכתבה על "קבלת שבת"; במקום השני זכתה חן גרוס שכתבה על "שלוש נשים חכמות בספר שמואל"; במקום הראשון זכתה מעיין כץ שכתבה על "חלקם של מנהיגי האומה, רבן יוחנן בן זכאי ורבן גמליאל, בשיקום האומה לאחר חורבן בית שני", והרצתה בטוב טעם על עבודתה. בתכנית האמנותית הופיעה משפחת ואך, משפחה גדולה, איכותית ומרשימה שהיטיבה לשיר ולנגן בשילוב קטעי קישור הולמים, להנאתם הרבה של הצופים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה