יום חמישי, 10 ביוני 2010

נגה להקת מחול

מכללת אורות ישראל שמחה להזמין אתכן להופעת הבכורה של נגה להקת מחול, להקה מקצועית של בוגרות המסלול במכללה. נגה להקת מחול נוסדה בשנת 2009 על ידי גב' טליה פרלשטיין, ראש המסלול למחול ותנועה. מטרת הלהקה היא ליצור מסגרת מקצועית ייחודית לכוריאוגרפיות ולרקדניות שומרות מצוות הרואות במחול דרך חיים והגשמה אישית מקצועית, ומאפשרת ליוצרות עצמאיות לפתח ולטפח את הדיאלוג בין ערכי היסוד והקניין הרוחני שמהן הן יונקות לביטוין האמנותי האישי. הדיאלוג בין העולמות מהווה קרקע פורייה ליצירה אמונית אמנותית חדשה ולעולם מחולי ייחודי הנרקם אט אט כחלק מעיצוב חיי התרבות והרוח בחברה הדתית בפרט ובחברה בישראל בכלל. גב' פרלשטיין היא המנהלת האמנותית של הלהקה, והכוריאוגרפית – גב' שרונה פלורסהיים, מצוות המסלול במכללה. הלהקה פועלת במכללת אורות ישראל המהווה עבורה בית ליצירה ולהמשך התפתחות מקצועית.

הופעת הבכורה של הלהקה כוללת שלש יצירות מחול של בוגרות המסלול, ציונה יחזקאל, אפרת נחמה ואביטל בן גד, המביאות לידי ביטוי הווי מעולם החוויה של נשים דתיות בזמן הזה.
בואו להשתתף בערב מהנה!

תגובה 1:

  1. בס"ד







    בואו נודה בזה, להתאמן יכול להיות בריא, מפצה, תועלתי ועוד כמה דברים טובים אבל אף אחד לא חושב שזה כייף גדול....עד עכשיו. עד זומבה!
    מה זה?
    זומבה משלב צעדי ריקוד של מוסיקה לטינית מהפנטת בפעילות גופנית כדי ליצור אימון דינמי, כייפי וקל לביצוע.
    המטרה פשוטה: אנחנו רוצים שכולם ירצו להתאמן, יאהבו להתאמן, ידַלִקו על זה. גם אתם. רק כך נוכל להבטיח שתתמידו בכך. ע"י שילוב זומבה בחיי היום-יום שלכם, תוכלו השיג תועלות מרחיקות לכת תוך כדי התנסות בחוויה מרגשת.
    בשעה אחת של פעילות אינטנסיבית השורפת בין 500 ל- 800 קלוריות, עיצוב שרירים ותנועות גוף אנרגטיות - רוכשים התלמידים הרגלים טובים אותם יוכלו לאמץ לכל החיים...

    אם את בעלת כישורי הדרכה, אוהבת לרקוד ורואה אתגר בלהדריך אנשים לאורח חיים בריא, הקורס הוא בהחלט בשבילך!
    מתארגנת קבוצה לקורס מדריכות זומבה
    לנשים בלבד עם מדריכה מחו"ל.

    מטרת הקורס: הכשרה והסמכת מדריכות בקורס הבסיס של זומבה. בהתאמה לציבור הדתי.

    נושאי הלימוד: נוסחת הזומבה, הצד המדעי והיתרונות הבריאותיים, לימוד ותרגול מעשי של צעדי הבסיס, היסודות המוסיקליים בזומבה, כללים לבניית כוריאוגרפיות עבור שיעורי זומבה, כיצד מנהלים כיתת זומבה וכיצד הופכים שעור לחוויה.
    אורך הקורס הוא 16 שעות, במשך יומיים. בסיום הקורס את מקבלת תעודה, כמו כן כל משתתפת מקבלת ערכת מדריך זומבה, הכוללת:
    • חוברת בעברית בת 32 עמ' ובה כל "תורת הקרב" של זומבה.
    • שלושה דיסקים של DVD הכוללים את חומר הקורס ועוד.
    • CD עם מוסיקה לשיעורים הראשונים.

    אם החלטת שזומבה הוא המדרגה המקצועית והכלכלית הבאה עבורך, הבטיחי עוד היום את מקומך ואת המחיר. מס' המקומות מוגבל.

    לפרטים: גלית לדרמן, פל': 0508761771,
    ניתן להשאיר הודעה בתא קולי, לשלוח SMS, וכן במייל: galitleaderman@gamil.com

    השבמחק