המפגש המרתק ארך כשלוש שעות והשתתפו בו כשישים בנות.
הסטודנטיות הכירו מגוון סוגי קלפים והתנסו באפשרויות הרבות הגלומות בהם. השיטה בנויה על מנגנון ההשלכה. התמונה הצבעונית המופיעה בקלף מגרה את החוש הוויזואלי של המסתכל ומעלה לתודעה רגשות מרבדים שונים בנפשו. חלק מהקלפים מכילים מילים או משפטים קצרים. ההפעלה מתייחסת למלל, לציור, לצבעים, ליחס בין התמונה לרקע ועוד. העבודה מתאימה לקבוצה גדולה – כיתה, לקבוצות קטנות בכיתה או בחדר הייעוץ, וכמובן לטיפול יחידני שהיועצת נפגשת אישית עם הנועץ. הקלפים משמשים כלי עזר מצוין שבעזרתו משתחררים המעצורים, האדם נפגש עם רגשותיו בצורה שאינה מאיימת עליו והדרך פנויה לטיפול מעמיק יותר של היועצת.
בסדנה התנסו המשתתפות במפגש עם הקלפים בצורה אישית, כל אחת בינה ובין הקלף שבחרה, בהנחיית המנחה, ובחוויית הקלפים בקבוצות קטנות. ניתנה גם הדרכה כיצד להפעיל כיתה שלמה בצורה חווייתית, מהנה ומועילה.
הבנות שיתפו פעולה בהתלהבות, נהנו מאוד מהפעילויות והפיקו ידע רב ליישום בעבודתן כיועצות בעתיד.
הפעילות התקיימה ביזמתו ובעידודו של מר יהודה לובין, ראש החוג לייעוץ במכללת אורות ישראל.
הסטודנטיות הכירו מגוון סוגי קלפים והתנסו באפשרויות הרבות הגלומות בהם. השיטה בנויה על מנגנון ההשלכה. התמונה הצבעונית המופיעה בקלף מגרה את החוש הוויזואלי של המסתכל ומעלה לתודעה רגשות מרבדים שונים בנפשו. חלק מהקלפים מכילים מילים או משפטים קצרים. ההפעלה מתייחסת למלל, לציור, לצבעים, ליחס בין התמונה לרקע ועוד. העבודה מתאימה לקבוצה גדולה – כיתה, לקבוצות קטנות בכיתה או בחדר הייעוץ, וכמובן לטיפול יחידני שהיועצת נפגשת אישית עם הנועץ. הקלפים משמשים כלי עזר מצוין שבעזרתו משתחררים המעצורים, האדם נפגש עם רגשותיו בצורה שאינה מאיימת עליו והדרך פנויה לטיפול מעמיק יותר של היועצת.
בסדנה התנסו המשתתפות במפגש עם הקלפים בצורה אישית, כל אחת בינה ובין הקלף שבחרה, בהנחיית המנחה, ובחוויית הקלפים בקבוצות קטנות. ניתנה גם הדרכה כיצד להפעיל כיתה שלמה בצורה חווייתית, מהנה ומועילה.
הבנות שיתפו פעולה בהתלהבות, נהנו מאוד מהפעילויות והפיקו ידע רב ליישום בעבודתן כיועצות בעתיד.
הפעילות התקיימה ביזמתו ובעידודו של מר יהודה לובין, ראש החוג לייעוץ במכללת אורות ישראל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה