יום ראשון, 12 בפברואר 2017

המרצה גב' בלה אבן-חן יקירת החינוך הדתי לשנת תשע"ז


גב' בלה אבן-חן, מרצה ומדריכה פדגוגית בהתמחות לייעוץ בקמפוס אלקנה, היא אחת הזוכות בפרס יקירת החינוך הדתי לשנת תשע"ז. הטקס התקיים בחג החנוכה האחרון.

גב' בלה אבן חן, בת לניצולי שואה, עלתה לארץ לאחר מלחמת העולם השנייה וסיימה תואר ראשון ושני בהצטיינות בפסיכולוגיה, בסוציולוגיה ובחינוך, באוניברסיטת בר אילן. בגיל 18, בד בבד עם לימודיה האקדמיים, נשלחה ללמד אנגלית בכפר הרא"ה. החל מאותה שנה פיתחה יוזמות ושיטות ייחודיות להוראת השפה ושימשה כיועצת חינוכית.

כבעלת מאפיינים יצירתיים מובהקים, פיתחה ושכללה את ארגז הכלים של היועצים החינוכיים בעשרות נושאים, בתכניות מניעה והתערבות שהונגשו באמצעותה למערכות החינוך השונות.

בו-זמנית עם עבודתה רבת ההיקף במערכת החינוך עסקה בהצלחה גם בתקשורת הכתובה והאלקטרונית. בשידוריה בערוץ 7 וברדיו "קול חי" הקדישה תכניות רבות לנושאי חינוך ותרבות. היא חברה ב"פרס התאטרון" ובוועדות רפרטואר, מתנדבת במספר ארגונים – "אנוש", "עזר מציון" ו"האגודה למלחמה בסרטן".

מנימוקי ועדת הפרס: "בלה מאמינה כי החוויה היא הבסיס לכל למידה וכי התהליך חשוב וצורב את דיסקט המוח והלב יותר מהתוצאה".

תגובה 1:

  1. שלום חבר, שמי איזבל קדם, ואני רופאה ואני בת 48. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, שאלתי אותו עם הבטחתי הבטחות לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שלפני האקס שלי חזר לשלושה ימים והאהבה שלי חזר לשלושה ימים. בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+22958359273)..

    השבמחק