יום רביעי, 8 במרץ 2017

קמפוס רחובות מדורג במקום השלישי בסקר שביעות רצון של המתמחים



 בסקר על שביעות רצון של מתמחים ומורים חדשים, שנערך לאחרונה מטעם אגף התמחות וכניסה להוראה במשרד החינוך, דורג תחום הכשרת המתמחים של קמפוס רחובות במקום השלישי מבין 36 מכללות ואוניברסיטאות בכל הארץ ומתוך מאות משתתפים, בנוגע למדד שביעות הרצון של מתמחים מסדנאות הסטאז' של המכללה.
הסקר בחן פרמטרים שונים בקרב מתמחים בהקשר לתרומה ולשביעות הרצון שהם מפיקים מההתמחות, מהליווי במקום העבודה בבית הספר וכן בנוגע לכל תהליך ההכשרה במהלך התואר.
"אנו גאים בהישגי המכללה ונמשיך לקדם ולייעל את תהליך ליווי המתמחים ולהוות עבורם בית חם ותומך מבחינה מקצועית ורגשית", אמר ד"ר זאב קאים רכז מתמחים בקמפוס רחובות.  

2 תגובות:

  1. יישר כוח לעוסקים במלאכה. ראשית, ד"ר זאב קאים, רכז ההתמחות בהוראה בקמפוס רחובות ולמנחי הסדנאות שעושים "לילות כימים" לנהל סדנאות וירטואליות במודל, לקיים קשר רציף עם המתמחים ולשמש נתב בדרכי קליטתם בהוראה בשנתם הראשונה. למזער קשיים, לשמש אוזן קשבת, לייעץ ולהנעים את קליטתם בשדה. כאן המקום להכיר תודה מר נתי פריד, קודמו של ד"ר זאב קאים בתפקיד, שבנה "תרבות של תמיכה במתמחה בשנת עבודתו הראשונה" את הפרות קוצרים לאחר "נטיעה" רבת-שנים ומסורת של סטנדרטים של עבודה בליווי המורים הצעירים בעבודתם. יישר כוח לעוסקים במלאכה. יעקב פשקוס, מנחה אחת הסדנאות בהתמחות בהוראה.

    השבמחק
  2. שלום חבר, שמי איזבל קדם, ואני רופאה ואני בת 48. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, שאלתי אותו עם הבטחתי הבטחות לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שלפני האקס שלי חזר לשלושה ימים והאהבה שלי חזר לשלושה ימים. בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+22958359273)..

    השבמחק