יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

חנוכת אגף מעונות ע"ש בינה ויוסף צימברקנוף

מאת אשר פרשני,
מנהל אדמיניסטרטיבי

ביום שני, י' במרחשוון תשע"א (18 באוקטובר 2010), נחנך אגף מעונות חדש ע"ש בינה ויוסף צימברקנוף.
הטקס התקיים בחזית בניין המעונות כשהאורחים ישובים על כיסאות על הדשא הירוק שכבר צמח ושמשיות לבנות מגֵנות על האורחים מפני השמש היוקדת.
בטקס נכחו הגב' שומכר-צימברקנוף, בני משפחה וידידיה, נציגי המכללה וסטודנטיות המתגוררות בבניין החדש.
הטקס החל בהסרת הלוט מעל השלט המוצב בכניסה לבניין על ידי הגב' שומכר-צימברקנוף.
מר יואל קושיצקי, יו"ר הוועד המנהל במכללה, קרא את הכיתוב בעברית ובאנגלית. יואל סקר בכמה משפטים, לטובת האורחים שזה להם הביקור הראשון במכללת אורות, את המסלולים וההתמחויות לתואר ראשון ולתואר שני ואת מגוון הפעילויות המתקיימות בקמפוס אלקנה ובקמפוס רחובות.
מר קורט רוטשילד, נשיא המזרחי העולמי התכבד בקביעת המזוזה לבניין החדש.
הרב ד"ר יהודה פליקס, ראש המכללה הראשון ומייסדה, שהבניין החל להיבנות עוד בתקופת כהונתו, ציין בדבריו את תרומתו של מר צימברקנוף ואת רצונו העז של לקדם את בינוי המעונות מחד גיסא ואת הקושי לגמור את הבניין מאידך גיסא.
נציג המשפחה, מר מייקל שומכר, סקר את מהלך חייו של מר אירווינג צימברקנוף, את מחויבותו הבלתי מתפשרת להוריו ולמשפחתו ואת מסע חייו עד לעלייתו לארץ. הוא ציין שמר צימברקנוף נפטר חודשים מעטים לפני חנוכת הבניין ולא זכה לראותו בתפארתו.
חלקו השני של האירוע התקיים באולם ההרצאות המרכזי במתחם לימודי התואר השני ואליו הצטרפו עשרות סטודנטיות נוספות.
חלק זה נפתח בדבריו של מר ג'רי רוזנפלד, איש טורונטו, ידיד המכללה וידיד המשפחה.
ג'רי ציין את תרומת קהילת טורונטו בבניינו של קמפוס מכללת אורות ישראל באלקנה: משפחות קושיצקי, וויינבוים, סוקול, מאירוביץ, קהאן, שוורץ ,רוזנפלד ועוד. הוא ציין במיוחד את עבודתו החשובה של מר קורט רוטשילד שהשקיע את מלוא מרצו להשלמת בניין זה.
הרב פרופ' נריה גוטל, נשיא המכללה, הודה במילים נרגשות לגב' שומכר-צימברקנוף ולבני המשפחה, למר קורט רוטשילד שעושה ימים כלילות זה עשרות שנים לחיזוק חינוך ובניין הציונות הדתית בארץ ובתפוצות. את עיקרי דבריו הקדיש הרב גוטל למחויבות הדתית שבהכרת הטוב תוך באור הדברים לפי פרשת השבוע.
חלק זה חתמה בדברי תודה והערכה למשפחה נציגת הסטודנטיות חגית רימון המתגוררת אף היא בבניין החדש.
לאורחים הוגשה ארוחה טרם צאתם.
הנחתה את הטקס הגב' נעמי שפנגלט.

אגף המעונות החדש הוא הראשון מבין 19 המתוכננים להיבנות על שטח הקרוואנים.

משפחת אורות ישראל מודה ומעריכה את תרומתם של משפחת צימברקנוף משפחת ויינבויים ואת מסירותם והשקעתם של מר קורט רוטשילד ומר ג'רי רוזנפלד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה