יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

אגודת הסטודנטים תשע"ב יצאה לדרך








מאת אפרת חיים, יו"ר אגודת הסטודנטיות ,קמפוס אלקנה

האגודה פועלת לרווחת הסטודנטיות ברחבי הקמפוס ונמצאת פה בשבילכן! אז מה היה לנו מתחילת השנה? מה מתוכנן לחודש הקרוב?

חודש מרחשוון הוא חודש של התחדשות האדמה והתעוררות הטבע. יחד עם פריחת החצב וטפטוף היורה מסמל חודש מרחשוון את עיצומו של הסתיו. העולם כולו צמא למים, והאדמה מתחילה להתעורר מעלפון הקיץ החם אשר מנע את הפריחה והלבלוב. יחד עם ההתחדשות אשר עוטפת את הארץ כולה, אגודת הסטודנטיות מתחדשת עם פרויקטים מגוונים, מלגות לסטודנטיות, הפוגות מרעננות לאורך השנה ועוד ועוד.

"שמעון בנו אומר...ולא המדרש עיקר אלא המעשה" (אבות ב', י"ז)
אנו באגודה מאמינות בשילוב בין השניים, בין העשייה בפועל לבין ההכנות שלפני, כאשר האחד הולך עם השני. אנו מזמינות אתכן הסטודנטיות להיות שותפות מלאות בחשיבה ובעשייה. ובעזרת עשייה משותפת - נגיע להצלחה =).

מידי חודש נעדכן בפינה קבועה בניוזלטר מה מתחדש באגודה ונעדכן אתכן בהטבות ובמבצעים ייחודיים לסטודנטיות במכללת אורות ישראל.
מתחילת השנה עברו כמעט חודשיים והאגודה ניצלה פרק זמן זה להתארגנויות לקראת השנה הקרובה ולפעילויות פתיחה.
את השנה פתחנו בחלוקת יומנים לכלל הסטודנטיות במכללה וקיבלנו את סטודנטיות שנתון א' בברכה, עם חלוקת שוקולדים, מערכות, טיפים והכוונה אישית ברחבי הקמפוס.
בפתיחת חודש מרחשוון קיימנו יום מכירות מרוכז במכללה. הסטודנטיות נהנו מהיצע רחב של תכשיטים, מטפחות, שרוולונים, בגדי מעצבים ועוד.
פעילות מקסימה נערכה לפתיחה חגיגית של המעונות. הפעילות נפתחה במשחק היכרות של כל בנות המעונות, ולאחריה הכנת קישוט לחדרים שהסטודנטיות מתגוררות בהם. הייתה אווירה טובה והסטודנטיות ציינו את שבירת השגרה המרעננת.
אנו שמחות לבשר שפרויקט 'שכינה ביניהם' יוצא לדרך!  בכ"ד במרחשוון תשע"ב, תתקיים סדנת הפתיחה. את הסדנה תפתח אחראית 'שכינה ביניהם' מטעם האגודה – מור ביטון, אשר תרחיב על הפרויקט ומה הולך להיות במהלכו לאורך השנה. לאחריה תתקיים סדנת מודעות עצמית של היועצת הגב' הדסה פדר.

אגודת הסטודנטיות הצליחה לגייס שתי מלגות חדשות לשנה תשע"ב. הראשונה היא מלגת 'נאמני בטיחות', אשר תפקידה להעלות את המודעות לזהירות בדרכים ברחבי המכללה, השנייה היא מלגת 'בתי קדימה', אשר במסגרתה פועלות הסטודנטיות כחלק מצוות הפועל למען ילדים ונוער בסיכון.

אנו שמחות לבשר שהאתר של אגודת הסטודנטיות עבר עיצוב מחדש. קל להתמצא בו והוא עדכני לסטודנטיות. באתר יש בנק מתודות, מערכי שיעור, בנק מבחנים, מאגר טרמפים, לוח דרושים, הטבות לסטודנטית, חדשות האגודה אשר מתעדכנות על בסיס שבועי ועוד הפתעות, יוזמות, מלגות והטבות שמחכות רק לכן! כתובת האתר: www.orot4u.com

כמובן שלקראת סוף חודש מרחשוון, תחילת כסלו והחג הקרב – חנוכה, נכונו לנו עוד פעילויות מרעננות ואירועים מהנים. עקבו אחר פרסומי האגודה אשר מתעדכנים על בסיס שבועי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה