יום שלישי, 22 במאי 2012

מהנעשה באגודת הסטודנטיות

מאת ענת עגם, אגודת הסטודנטיות, קמפוס אלקנה

חודש עמוס ומלא בעשייה עבר על נציגות אגודת הסטודנטיות.
לבנות המעונות התקיימה סדנת שוקולד טעימה מאוד בהנחיית המנחה המקסימה מיכל יזרעאלי. בתחילה המשתתפות טעמו את ההבדלים בין שוקולד חלב לשוקולד מריר ולמדו מה ההבדל ביניהם ולאחר מכן ראו איך מכינים פרלינים. בהמשך קיבלו חומרים להכנה עצמית של שוקולדים בצורות ובעיצובים אישיים. הן קיבלו מילויים שונים ומעניינים וסוכריות במגוון צבעים, אגוזים ועוד, יצרו מטבעות שוקולד ומילאו כוסיות שוקולד במגוון טעמים. אחת המשתתפות דיווחה כי היה טעים, מעניין ומגבש. זה המקום להודות לאירית וקנין ולשרון רוזנבלוט, אימהות הבית, על כל העזרה בארגון ובערב עצמו.

כמו כן התקיים גם יום שיא במסגרת פרויקט "שכינה ביניהם". במהלך היום הגיעו זוגות מישיבות שונות ומגוונות, כגון מרכז הרב, יצהר והגבעות, מצפה יריחו, פדואול ועוד. במהלך היום הסטודנטיות התראיינו אצל הזוגות כדי למצוא את "החצי השני". המראיינים קיבלו שי צנוע על השתתפותם בפרויקט חשוב זה. אנו תפילה שיום זה יישא פירות.

לקראת תקופת המבחנים תתקיים פעילות "מעגל הלמידה". מעגל הלמידה מהווה מקום לקבלת ייעוץ והכוונה לקראת בחינות וסיוע בעבודות, על ידי סטודנטיות מתנדבות. הפרויקט הוקם ביזמתה של חברת האגודה אורטל דרמון (שייר) ובסיוען של הסטודנטיות יעל חבאני, מוריה אברהמי ואילת השחר ויינשטיין.

במהלך החודש הקרוב תתקיימנה בחירות לאגודה לשנת הלימודים תשע"ג. הסטודנטיות נקראו להגיש מועמדות וליטול חלק בפעילות חיונית זו.

עוד מהחודש הקרוב:
הרצאה ומפגש סיכום של פרויקט "שכינה ביניהם", מכירות נוספות, הפתעה במסגרת פרויקט "נאמני בטיחות בדרכים" של התאחדות הסטודנטים ועוד.

תגובה 1:

  1. חחחחחחחחחח
    עצם העובדה שנתנו להם סינר מניילון מעידה על שני דברים:
    1.אין תקציב לסינר באיכות מתאימה
    2. לא סומכים עליהם שיכינו מבלי להתלכלך

    השבמחק