יום שני, 18 בפברואר 2013

בזווית נשית: ערב הקרנת סרטי בוגרות


ערב קולנוע נשי דתי נערך במכללת אורות ישראל בהשתתפות מאות אורחים. שלושה סרטי גמר של בוגרות ההתמחות לתקשורת הוקרנו בהקרנת בכורה. המכללה החליטה לשים דגש על היצירה הקולנועית בהתמחות לתקשורת במטרה לקדם את היצירה הנשית-דתית בקולנוע.
"הפסקת אש", "כטוב בעינייך" ואוויר" הם שלושה סרטים שהוקרנו בהקרנת בכורה בערב קולנוע נשי שהתקיים במכללת אורות ישראל. לצד הקרנת הסרטים, כלל האירוע דיון חינוכי מעמיק על הסרטים עם הרב יונה גודמן, הרבנית ד"ר לאה ויזל והרבנית נעמי שחור, על הדרך שבה ניתן להשתמש בהם ככלים פדגוגיים בשיעורי חינוך בבתי הספר של החמ"ד בפרט, והחינוך הממלכתי בכלל. הסרט "כטוב בעינייך" נותן במה לאפשרות למצוא בן זוג גם בלי להיות "מושלם"; הסרט "אוויר" מבטא באופן חריף את ההשפעה הרבה שיש להערות של מורים על התפתחותו של התלמיד; הסרט "הפסקת אש" עוסק בין השאר בהתמודדות ילדים והורים.
בוגרות ההתמחות לתקשורת זכו לפרגון רב מצד הקהל על הסרטים המוצלחים. מרגש במיוחד היה הרגע שבו עלו לבמה כוכבי הסרט הדוקומנטרי "כטוב בעינייך", שיר דולב, אמה ובעלה הטרי נעם. האם שיתפה את הנוכחים בתחושות שליוו את יצירת הסרט ואת מה שהוא מהווה עבורם. עין לא נשארה יבשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה