יום ראשון, 10 במאי 2015

העצמה נשית של סגל המרצות עם הפנים להעצמת הסטודנטיות

מאת הרבנית ד"ר לאה ויזל, דיקנית הסטודנטיות (אלקנה) ודיקנית לימודי החוץ

סגל מרצות המכללה התכנס לערב חווייתי ומיוחד בנושא: "העצמה נשית של סגל המרצות עם הפנים להעצמת הסטודנטיות". כמיטב המסורת במכללה נהנינו מאירוח חם שתרם לאווירה הטובה ועל כך תודה לצוות התפעול המיוחד שלנו ולעדנה הוך.
דברי תורה ופתיחה נשא נשיא המכללה, הרב פרופ' נריה גוטל, אשר בירך על היוזמה והותיר את המתכנסות לדיוניהן. הרבנית ד"ר לאה ויזל הציגה את הרציונל המונח בבסיס המפגש. כל אחת מהמשתתפות הציגה את עצמה, את תחומי מחקרה ותחומי העיסוק שלה. את הדיון הנחתה ד"ר ציפי ריין שהייתה מיוזמות הכינוס. מתוך הדברים התברר כי מסביב לשולחן התקבץ עושר אנושי מיוחד שיש בכוחו לתרום רבות לסגל המרצות ולסטודנטיות במגוון הקשרים, לאו דווקא אקדמיים, לרבות מאמנות אישיות, מתמחות בהוראה מתקנת, שחקנית בתיאטרון פלייבק נשי ועוד. בדיון פתוח הועלו סוגיות שונות הקשורות לחיי המכללה ולחיי האקדמיה. 
המשתתפות שמחו על ההזדמנות להתכנס וראו חשיבות בקיום מפגשים מעין אלו. על דעת כולן סוכם על קיומם בתדירות של פעם אחת בסמסטר בפורום רחב וחבירה לפורומים מצומצמים לעיסוק בסוגיות ספציפיות. הדיון המרתק נמשך מעל המצופה ולפיכך הלימוד שהכינה גב' מירב שפירא נדחה למפגש הבא. כולן יצאו בהרגשת "טעם של עוד". מאז ממשיכות להגיע תגובות נלהבות על החשיבות שבמפגש ובפתיחה של נושאים חשובים לדיון ולחשיבה משותפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה