יום רביעי, 29 בפברואר 2012

הזוכות בהצטיינות בחינוך: סטודנטיות ממכללת אורות ישראל

קרן אוקס, המעניקה מדי שנה פרסים לסטודנטים מצטיינים בתחום החינוך, בחרה השנה לחרוג ממנהגה ולהעניק את מלגות ההצטיינות לשתי סטודנטיות ממכללה אחת, לאור ההתרשמות מהישגיהן.

סטודנטיות מכללת אורות ישראל קמפוס אלקנה זכו לכבוד רב עם היוודע דבר הענקת מלגות הצטיינות לשתי סטודנטיות במכללה על ידי הוועדה האקדמית המיוחדת של קרן אוקס. ועדה זו מעניקה בכל שנה מלגת הצטיינות לסטודנט אחד בלבד מכל מכללה לחינוך, אך לאור ההתרשמות מהישגי שתי המועמדות החליט חבר השופטים לחרוג ממנהגו ולהעניק מלגות ההצטיינות לשתיהן.
הסטודנטיות הזוכות הן: שרון פרץ וורד רסקין. פרץ היא סטודנטית לתואר ראשון בהוראת התנ"ך וייעוץ חינוכי, שנישאה אך לפני ארבעה חודשים. את ההודעה על הזכייה היא קיבלה בהפתעה. המכללה הגישה את מועמדותה מבלי ליידע אותה, זאת על רקע הציונים הגבוהים שהציגה ומעורבותה החברתית בנעשה במכללה; רסקין היא סטודנטית לתנ"ך ולחינוך בלתי פורמלי. היא מדגישה את החשיבות במעורבות חברתית ומקווה לראות את עצמה ממשיכה לתרום לחברה ולחינוך גם בעתיד.
למכללת אורות ישראל תכנית למצוינים מהגדולות בארץ. אף על פי כן בחרה המכללה להציע לוועדת הפרס דווקא סטודנטיות שאינן שייכות לתכנית המצוינים. לדברי דיקן הסטודנטים, הרב ד"ר משה רחימי: "סטודנטיות בתכנית המצוינים זוכות בהרבה מלגות ורצינו לאפשר הפעם לסטודנטיות שמציגות הצלחה גבוהה בלימודיהן האקדמיים הזדמנות לזכות במלגה על הצלחותיהן. ואנו גאים בהצלחתן".
מכללת אורות ישראל מובילה גם במספר הסטודנטים הגדול ביותר לתואר השני מבין כל המכללות הדתיות לחינוך בארץ.
הפרס ע"ש הרב דוד אוקס מוענק מדי שנה ומטרתו לעודד את החינוך בארץ.

2 תגובות:

  1. אוהבים אותך ורד! תותחית! באמת שמגיע לך!

    השבמחק
  2. ורדוני!כפרה עליך!הכי מגיע לך בעולם!עוד נשמע עליך גדולות!!

    השבמחק