יום חמישי, 2 בפברואר 2012

"מפיצים את האור" - פעילויות חנוכה בגרעין המורים התורני

מאת אופיר אביקסיס,
מנהל הגרעין התורני, קמפוס רחובות

גרעין המורים התורני שעל יד מכללת אורות ישראל זכה גם השנה לקיים מגוון פעילויות לתושבי שכונת אושיות לכבוד חג החנוכה.

צוות המועדונית בשילוב צוות ההווי ,עדן ואלחי,שימחו את המבוגרים של השכונה בשירה ובמחולות. השמחה הייתה רבה והשאירה טעם של עוד. הפעילות נערכה בשיתוף בית הספר "נועם" ומתנ"ס "חוויות" אושיות.
במוצאי שבת של חנוכה התקיימה פעילות לימוד חווייתית מיוחדת במינה בהשתתפות אבות ובנים, נערך חידון וחולקו פרסים. בסיום הפעילות נשא הרה"ג יעקב יוסף שליט"א דברים. בין המשתתפים נכחו רבנים ואישי ציבור, חברי הגרעין התורני וכמובן כמאה אבות ובנים המגיעים בכל שיעור ללימוד משותף. היה שמח ומרומם.
בנר שני של חנוכה הגרעין התורני, בשיתוף עם תנועת הנוער "מקום בלב", זכו להפיץ את האור ולקדש שם שמים ברבים, בפרסום הנס, בהדלקת חנוכיות רבות בשכונת אושיות ובחנויות לכל אורך רחוב הרצל ובאזור כולו. שיתוף הפעולה היה מוצלח מאוד וזכינו לתשבחות מהעוברים והשבים ומתושבי השכונה. כל הרואה שמח בלבו.
כבכל חודש, גם לקראת ר"ח טבת קיים הגרעין מכירת פירות ירקות ובגדים לתושבי השכונה.
כמו כן אנו מרחיבים את פעילותנו בגני הממ"ד בעיר רחובות. לאור ההצלחה הגדולה והביקוש הרב פעילות הגרעין בגנים מתפרשת על פני כל העיר רחובות. השנה זכינו גם לקיים פעילות מתוגברת לקראת חג החנוכה בגנים: פעילות רב גן ייחודית, השתתפות של בנות השירות והצגה מהנה לילדים. יהי רצון שאור הנרות ילווה אותנו כל השנה להעצמה ולהצלחת עם ישראל כולו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה